Findus!

Dottern älskar Pettson och Findus böckerna och när hon slutade med nappen för några månader sen var det just Findus som vi skänkte dom till. Därefter åt vi pannkakstårta!

När jag googlade på virkad Findus fick jag upp ett par stycken som var jättefina men jag bestämde mig för att göra det lite lätt för nig och göra hela katten randig. Mönstret är improviserat, jag har virkat en hjärtekatt innan så jag visste på ett ungefär hur jag skulle lägga upp det. Katten är stickad i Paris och byxorna i Lady.

Findus är redan mycket älskad och får följa med H på många äventyr!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin!

2013-03-02 @ 13:05:31
Postat av: sarah

Åhhh gud så fin! Blir galen!

2013-07-30 @ 21:13:42
URL: http://sarahstickar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0