Tröjparad!

Dotterns garderob behövde uppdateras så jag har sytt några tröjor åt henne senaste tiden, det är samma mönster på alla tröjorna, Meedom stl 92 (vilket motsvarar 98).









1. Tyg från Darlin dearest (som jag köpt via Strömming)
2. Tyg från JNY
3. Tyg köpt på Ohlssons, dottern älskar tåg så den här blev en favorit med en gång. Hon satte på sig den det första hon gjorde på morgonen sen vägrade hon att ta av sig den på kvällen så den fick även fungera som pykamaströja.
4 Tyg från Jofotex.


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken härlig blogg! Precis dit jag vill komma. Stickar och virkar, men vill lära mig sy barnkläder etc. Beställt hem en massa gamla ottebre och är på jakt efter symaskin. Funkar Janome 3160 bra att sy trikå i eller har du en overlock också?

2013-09-13 @ 15:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0