12 under 12: Februari

Två-åringens leksaksspis har varit undanställd under en period och sen det kom fram har den varit omåttligt populär. Det bakas, steks och kokas soppa och allt som kommer från spisen är "Jätte jätte varmt!" så man måste vara försiktig när man provsmakar.

Jag hade ganska mycket av bomullsgarnet paris liggandes så jag virkade lite färgglada muffins till henne. Jag köpte även en liten muffinsplåt på Lagerhaus, så det är ett evigt plockande av och på plåten och in i ugnen. Jag ville göra ganska enkla muffins och hade svårt att hitta nåt bra mönster så jag hittade på ett eget. Jag ska skriva ner det och lägga upp det tänkte jag så småningom.



Bildkvaliten är lite sådär, två-åringen har gömt minneskortet till kameran så det fick bli mobilbilder.


Kommentarer
Postat av: Majstess

Vad söta!! Smart det där med virkad mat!! Borde försöka få gjort lite sånt till min lilla tjej med!!

2012-02-21 @ 09:08:00
URL: http://majstess.blogspot.com/
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Tack för tipset om att tvätta banden!



Jag är alltid noga med att tvätta alla tyger men banden hade jag inte en tanke på att tvätta. Oftast använder jag dom till väskor och sådant. Och då är det liksom ingen som stoppar dom i munnen ;)

2012-03-07 @ 12:56:30
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Therese

Jättefina muffins! Vill jättegärna ha mönstret.

2012-03-09 @ 16:10:45
URL: http://madebyme-enkreativsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0