Babylapptäcke på längden

Det är så sjukt många bebisar på gång i vår bekantskapskrets att det är lika bra att börja jobba på presenter, från slutet av april kommer dom att komma i rask takt.

Inspirationen till det här lapptäcket kommer från Stoff och stils katalog. Jag hade inget tyg som funkade till ram så jag struntade i det och är nu hur nöjd som helst med resultatet. Baksidan är i fleece (en slaktad vit ikea-filt som passade ypperligt för ändamålet). Filten mäter ca 80 x 95 cm. Får se vilken bebis det blir som blir den lyckliga mottagaren.





Mitt lilla troll ville inte låta mig ta kort på filten när den låg på golvet så jag fick vänta tills hon gått och lagt sig för att kunna ta den övre bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0