Allra sötaste lilla Axel!

Min vän har fått en liten son som vi äntligen fick träffa idag! Så liten! Bara tre veckor. Givetvis hade vi med oss presenter till honom, en liten uggla som jag virkat och en filt som jag sytt. Min kamera har blivit helt tokig när det gäller att ta närbilder tyvärr men håll till godo!



Ugglan är efter mitt eget mönster som du hittar här i bloggen: http://stickavirkapyssla.webblogg.se/2010/april/owly-the-owl.html
Jag har användt garnet tilda och virknål 3.



I filten är översta lagret bomullstyg från Stoff och stil och undersidan är av vit fleece som jag klippt till från en 29 kronors filt från ikea, blir billigare än att köpa fleece på metervara.

Kommentarer
Postat av: Anna

Meeen!!! Denna har jag missat totalt. Måste berätta saker för mig söta människa! Filten är använd ska jag säga dig. Förmodligen den bästa presenten vi fick. Med överallt! Du kan du!



Duktiga du!:-D

2010-10-28 @ 22:00:52
URL: http://engfields.blogg.se/
Postat av: Lotta



HEJ! UNDERBART FIN UGGLA...FINNS INTE MÖNSTRET PÅ SVENSKA????

DEN VAR SÅ FIN =)

2011-02-01 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0