Sytt till vagnen

Igår ägnade jag dagen åt att hänga framför datorn och TV:n och kvällen spenderades nere i syrummet. Sydde sängkläder till vagnen. Fick till lakan, påslakan samt örngott. Hade även klippt till två fleecefiltar till vagnen som jag hade tänkt sy en kant runt, tyvärr fastnade tyget i min symaskin och när jag drog lös det så lossnade något så nu skramlar den och undertråden är konstig så jag måste nog lämna in den... snyft... den som är så ny och fin.



Bebis är beräknad att anlända på lördag (imorgon!) och jag hoppas verkligen att hon tänker passa tiden och inte dröja två veckor. Det skulle dock vara helt ok om hon dröjer till torsdag så jag hinner gå och se Harry Potter... Våra rara vänner har redan nu börjat inkomma med presenter.



Till vänster zip-hoodie och kortbyxor från Louise och till höger body och plyschbyxor från Jenny J med familj. Tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0